۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۸

معاون استانداری ایلام:

متقاضیان مسکن ملی در ایلام آورده های خود را تکمیل کنند

متقاضیان مسکن ملی در ایلام آورده های خود را تکمیل کنند

ایلام-معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: متقاضیان مسکن ملی در ایلام آورده های خود را تکمیل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام صبح چهارشنبه در جلسه نحوه امتیازدهی مسکن ملی استان با حضور مدیران راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و نمایندگان بازرسی و اطلاعات عنوان کرد: امتیازدهی بر اساس آورده ریالی و زمان واریز متقاضیان است که نرم‌افزار آن را تعیین می‌کند.

وی افزود: بر این اساس برای واحدهای دارای پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد به بالا اولویت بندی و امتیازبندی متقاضیان مسکن ملی در هر شهرستان صورت گرفته و بر اساس پیشرفت ریالی و زمانی متقاضیان در هر پروژه و سایت، بلوک و طبقه و واحد مورد نظر به افراد اختصاص پیدا می‌کند.

معاون استاندار ایلام افزود: بدیهی‌ست متقاضیانی که آورده لازم را نداشته و امتیاز پایینی در سامانه دارند، خود به خود از پروژه‌های تعیین شده اولیه خارج شده و طبق نظر کمیته‌ای متشکل از راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، بازرسی و استانداری، در پروژه‌های دارای پیشرفت فیزیکی متناسب با آورده و امتیاز این افراد جانمایی جدید خواهند شد.

هژبری تاکید کرد: پیشرفت ریالی همه ثبت‌نامی‌های مسکن ملی با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها تطبیق داده شده و به متقاضیان اطلاع‌رسانی شود که چنانچه در بازه زمانی یک ماهه آورده خود را تکمیل نکنند نسبت به جابجایی آنها در پروژه‌های دارای پیشرفت فیزیکی متناسب با پیشرفت ریالی و آورده آنها، در کمیته مذکور اقدام لازم و قانونی صورت خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: برای اقناع‌سازی متقاضیان و افکار عمومی، اطلاع‌رسانی و تشریح لازم توسط دستگاه‌های مسئول در خصوص قیمت تمام شده، پیشرفت فیزیکی، پیشرفت ریالی، نحوه امتیازدهی و نحوه جابجایی‌ها صورت گیرد.

کد خبر 6244261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha